Lavanta

LAVANTA TARLALARI TURU

1. Gün: İstanbul’dan Hareket

Sizleri belirtilen saat ve duraklardan alarak Lavanta Tarlaları ve Işıklı Göl turumuz için gece yolculuğuna başlıyoruz.  Gece yolculuğumuzun ardından  Lavantaların muhteşem rengi ve kokusu içinde huzur bulmak için, Isparta’nın Keçiborlu ilçesine bağlı Kuyucak köyüne gidiyoruz. Köyde yapacağımız kahvaltı(ekstra) sonrasında Lavanta bahçelerini fotoğraflamaya başlayacağız. Kuyucak’ta geçirdiğimiz keyifli zamanın ardından Türkiye’nin Turizme açılan ilk mağarası olan İnsuyu Mağarasını ziyaret ediyoruz. İnsuyu Mağarasında vereceğimiz keyifli serbest zamanın ardından rotamızı Türkiye’nin en iyi korunmuş Antik Kentlerinden biri olan Sagalassos Antik Kentine çeviriyoruz. MÖ 333’te Büyük İskender’in fethettiği kent, Roma İmparatorluğuna MÖ 25’te bağlanır ve hızla gelişir. Roma imparatoru Hadrian’ın (MS 117-138), Sagalassos’a Psidya eyaletinin birinci kenti ünvanını vermesiyle, dönemin en büyük anıtları inşa edilir. Günümüze kadar ulaşan bu ihtişamlı yapısıyla Sagalassos hakkında rehberimizin vereceği tarihi bilgiler eşliğinde Antik Kent gezimizi tamamlayarak günün tatlı yorgunluğunu atmak için otelimize hareket ediyoruz.

Shutterstock 1517171681 768x512 1

2. Gün: Çivril >> Işıklı Gölü >> Tekne Turu >> Pamukkale >> Hierapolis Antik Kenti >> Kleopatra Havuzu >> Traventerler

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı ile birlikte rotamızı Denizli’nin Çivril ilçesinde bulunan Nilüfer çiçekleriyle ünlü Işıklı Gölüne çeviriyoruz. Işıklı Gölü’nde yapacağımız tekne turu ile birlikte birbirinden harika fotoğraf kareleri yakalamak için keyifli bir serbest zaman veriyoruz. Burada verilen serbest zamanın bitmesi ile birlikte yönümüzü kar beyazı Traventerleri ve büyüleyici Kleopatra Havuzu ile ünlü Pamukkale’ye çeviriyoruz. Bembeyaz doğa harikası Traventerlerin arasında fotoğraflarımızı çektikten sonra; Pamukkale’nin hemen yanı başında bulunan, ‘Kutsal Kent’ anlamına gelen, Anadolu’nun en büyük Antik Mezarlığını içinde barındıran Hierapolis Antik Kentini geziyoruz. Buradaki gezimizi tamamladıktan sonra unutulmaz anılar biriktirdiğimiz iki günü ardımızda bırakarak İstanbul’a doğru hareket ediyoruz. Sizleri aldığımız noktalara bırakarak bir sonraki Ugo Turizm etkinliğimizde görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.

2021 agustos aa 25222308

Denizli’nin Çivril ilçesinde doğal sit alanı ilan edilen, eşsiz manzarası ve huzur veren nilüfer çiçekleriyle doğaseverleri ağırlayan Işıklı Gölü’nde ziyaretçi yoğunluğu yaşanıyor. ( Sebahatdin Zeyrek – Anadolu Ajansı )

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?