#image_title

KEREMALİ YAYLASI – ÇAMLICA GÖLÜ ÇADIR KAMPI

KEREMALİ YAYLASIÇAMLICA GÖLÜ ÇADIR KAMPI

Sakarya’da Akyazı ile Hendek arasında yer alan Keremali Yaylasına kamp’a gidiyoruz.. Aynı zamanda Keremali Gölü olarak anılan bu bölgeye aşık olacaksınız.

Kerem Ali Dağı üzerinde yer alan dört yayladan biridir. Bölgede 1200 m ile 1400 m yükseklikte yayla evleri yer almaktadır. Ziyaretçiler için muhteşem bir mesire yeri olan Keremali Yaylası’nda ve çevre yaylalarda çok sayıda aktiviteye olanak bulabilirsiniz. Piknik, yürüyüş, fotoğrafçılık ve koşu gibi aktivitelere olanak bulacağınız yayla, her yıl sayısız yerli ve yabancı ziyaretçiye ev sahipliği yapmaktadır.

Kerem Ali Yaylası’nın bulunduğu Kerem ali Dağı’nda çok çeşitli bitki ve ağaç türlerine rastlanmakta olup, aynı zamanda ihraç edilen ünlü kaynak suyu bulunmaktadır.

İstanbul’un gürültüsünden yorulanlar, kafa dinlemek isteyenler için bire bir kampa sizleri davet ediyoruz..

Keremali Yaylası

🚩 5 KASIM  Sabahı yola çıkıyoruz..

Daha önceden belirlemiş olduğumuz ;

07:05 Maltepe
07:10 Kartal

5 KASIM

Duraklarından siz değerli misafirlerimizi aldıktan sonra rotamızı Sakarya’ya çeviriyoruz. İlk olarak yaylada işletme bulunmadığından dolayı Akyazıda mola verip tüm kamp boyunca ki ihtiyaçlarımızı temin ediyoruz. İhtiyaç molamızın ardından yaylaya çıkıyoruz. İlk olarak Çadırlarımızı kuruyoruz. İlk kampınız ise biz sizlere yardımcı olacağız. Çadırlarımızı kurduktan sonra isteyenler ile yayla çevresinde yürüyüş yapacağız, istemeyenler kamp alanında kalabilir. Yaylada içme suyu, tuvalet mevcut. Telefonlar yer, yer çekmektedir. Yaylada yürüyüş ve serbest zaman ardından kamp alanında ateş yakacağız ve günü şarkılar türküler eşliğinde sonlandıracağız. Müzik sistemi vs. biz getiriyoruz :)

🚩  6 Kasım

Erken kalkmak gibi bir derdimiz yok, isteyenler göl manzarası eşliğinde kahvelerini, çaylarını yudumlayabilir.. Kahvaltımız ve serbest zaman dileyen arkadaşlarla  hafif bir yürüyüş yapıyoruz, daha  sonra çadırlarımızı topluyoruz ve İstanbul’a dönüş için yola koyuluyoruz. İstanbul’a molalar eşliğinde ulaştıktan sonra sizleri aldığımız bekleme duraklarına bırakıyoruz ve başka bir Rota Bizden kampında görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.

KAMP ALANI BİLGİLERİ

• Oldukça bakir bir alandır, Alışveriş imkanı yoktur.
  • Temiz su kaynakları vardır.
  • Wc tuvalet var.
  • Telefon yer yer çekiyor
  • Elektirik Yoktur
  • İçme suyu  var
  • Ateş yakılabilir.

GEREKLİ MALZEMELER
1. Cadır, uyku tulumu, mat, kamp sandalyesi, varsa mini masa
2. Sabun, dis fırçası ve macunu, peçete vb.)
3. Toplam 2 gun yetecek kadar kahvaltilik. (öğlen için yaninizda getirdiğiniz atıştırmalıklar ve sandviçler)
4. Kendinize ait kişisel bardak, tabak, çatal, bıçak.

KIYAFET BİLGİSİ

• Gece soğuk olacaktır, buna göre kaıyafet alınmalıdır.
  • Boğazlı bot ve su geçirmeyen kıyafet bulundurunuz.
  • Kamp merkezine yakın alış veriş merkezi yoktur. bu yüzden su veya diğer ihtiyaçlarınızı gitmeden önce temin ediniz.
  • Kahvaltıyı evden getirdiklerimizle veya yaptığımız alışverişle yapacağız.
  • Akşam kamp ateşinde sucuk veya köfte kızartabilirsiniz.